Odoo DMS

Met de Odoo Document Management Systeem App kun je documenten, foto's en films delen met collega's en, indien gewenst, externe relaties. Odoo DMS zorgt ervoor dat documenten worden opgeslagen op een centrale plek. Die kan gedeeld worden met gebruikers op basis van gebruikersrechten van afdelingen of personen. Documenten kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan berichten die worden verstuurd via Odoo.

 

Odoo tekst en afbeelding blok

Sectie subtitel

  • Tijdbesparend

  • Beter voor het milieu

  • Alle documenten op een centrale locatie

  • Digitaal tekenen en laten tekenen van stukken

  • Volledig geïntegreerd met andere Odoo Apps

  • Alleen bevoegden hebben toegang.



Een sectie ondertitel

De Odoo Documenten App geeft de gebruiker de mogelijkheid om documenten te uploaden, aan te vragen of om een URL-link toe te voegen die gedeeld kunnen worden met collega’s of externe contacten. Binnen de Odoo DMS App worden documenten gesorteerd in mappen die  toegewezen kunnen worden aan afdelingen of personen. De mappen kunnen ook worden voorzien van labels die kunnen worden geselecteerd om het filteren op bestanden in een map te vereenvoudigen. Via het instellingenmenu kan de mappenstructuur worden aangepast, kunnen de labels en de gedeelde links worden beheerd.