Submit a Ticket

Do you have a question about Odoo or is it a malfunction?
Laag: dit zijn gebruikersvragen of verzoeken die geen impact hebben op de dagelijkse bedrijfsvoering of beperkt blijft tot een enkel persoon. De te verwachte oplossnelheid is binnen 5 werkdagen.
Gemiddeld: dit zijn vragen of problemen die klanten niet beletten Odoo te gebruiken, maar ze vereisen wel een reactie op korter termijn. Het verzoek is belangrijk, maar niet urgent. Er is bijvoorbeeld een workaround of het werk kan worden uitgesteld. De te verwachte oplossnelheid is binnen 2 werkdagen.
Hoog: dit zijn problemen die een effectief gebruik van Odoo verhinderen. Ze vereisen een snelle reactie. De impact is niet meer beperkt tot een enkel persoon, maar meerdere personen kunnen niet efficiënt met Odoo werken. De te verwachte oplossnelheid is binnen 1 werkdag.
Urgent: dit zijn problemen die het gebruik van Odoo volledig blokkeren en impact heeft op de gehele bedrijfsvoering. Deze meldingen worden met prioriteit opgepakt.
Enter as detailed a description as possible of the question or malfunction. The more information, the faster an answer or solution.
Include attachments, such as screenshots or PDFs, to support your request. Please do not upload videos! For videos use a free online tool like https://www.screencastify.com/
About our team

If you need help using Odoo, the Odoo Experts team can help you. Report your question or problem here and we will deal with it as soon as possible. You will hear from us soon! You can also call: +31 (088) - 3774 000