Odoo afbeelding en tekstblok

Bepaal zelf hoe issues aangemaakt kunnen worden

kanalen als email, twitter, website, chat en api zijn mogelijk!

Richt meerdere teams in, met een eigen emailalias voor een snelle indeling van binnenkomende issues. Bepaal via welke kanalen een team bereikbaar is. Je kan vanuit een chat direct een issue aanmaken. De klant wordt gekoppeld op basis van het emailadres, waardoor alle informatie direct beschikbaar is. 

Door standaard antwoorden en emails in te richten bespaar je tijd op het typen of zoeken van teksten.

Het is zelfs mogelijk een eigen formulier op je website te plaatsen waarmee klanten issues kunnen aanmaken.

De Meest gestelde vragen over Odoo

HET ODOO E-BOOK

Op basis van onze jarenlange ervaring met Odoo hebben wij de 18 meest gestelde vragen over Odoo verzameld en beantwoord.


Klik op de knop "Download Gratis". Je hoeft alleen je naam en e-mail adres in te vullen.

Je gegevens zijn veilig. Wij hebben net zo'n hekel aan spam als jij :)
Het Odoo Ebook

Start je Gratis proefperiode

Wil je Odoo gratis proberen?

Klik op de knop "Ja, dat wil ik wel", je hoeft alleen je naam en e-mail adres in te vullen en je ontvangt van ons direct een mail met een link naar de probeerversie van Odoo.