Ticket indienen

Heb je een vraag over Odoo of betreft het een storing?
Laag: dit zijn gebruikersvragen of verzoeken die geen impact hebben op de dagelijkse bedrijfsvoering of beperkt blijft tot een enkel persoon. De te verwachte oplossnelheid is binnen 5 werkdagen.
Gemiddeld: dit zijn vragen of problemen die klanten niet beletten Odoo te gebruiken, maar ze vereisen wel een reactie op korter termijn. Het verzoek is belangrijk, maar niet urgent. Er is bijvoorbeeld een workaround of het werk kan worden uitgesteld. De te verwachte oplossnelheid is binnen 2 werkdagen.
Hoog: dit zijn problemen die een effectief gebruik van Odoo verhinderen. Ze vereisen een snelle reactie. De impact is niet meer beperkt tot een enkel persoon, maar meerdere personen kunnen niet efficiënt met Odoo werken. De te verwachte oplossnelheid is binnen 1 werkdag.
Urgent: dit zijn problemen die het gebruik van Odoo volledig blokkeren en impact heeft op de gehele bedrijfsvoering. Deze meldingen worden met prioriteit opgepakt.
Voer een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van de vraag of storing in. Hoe meer informatie, hoe sneller een antwoord of oplossing.
Voeg bijlages, zoals schermafdrukken of PDF's toe om je verzoek te ondersteunen. Graag geen video's uploaden! Voor video's gebruik een gratis online tool zoals https://www.screencastify.com/
Over ons team

Heb je hulp nodig bij het gebruik van Odoo, dan kan het team van Odoo Experts je helpen. Meld hier je vraag of probleem en wij zullen dit zo snel mogelijk behandelen. Je verneemt snel van ons!

Je kunt ook bellen naar: 
+31 (088) - 3774 000