Odoo Helpdesk

Met de Odoo Helpdesk App kan je klant eenvoudig tickets via e-mail aanmaken. Van nieuw binnengekomen e-mails worden automatisch tickets aangemaakt en afhankelijk van de e-mailaliassen kunnen ze worden toegewezen aan de desbetreffende teams. Via de Kanban-view binnen het Helpdesk-dashboard heb je een volledig overzicht van al je tickets en houd je prestatie- en succespercentages bij. Vragen of problemen die vaak binnenkomen, kun je op het onlineforum posten. Dit kan dan dienen als een FAQ-gedeelte waar klanten gemakkelijk antwoorden op hun veel voorkomende problemen kunnen vinden.

Odoo tekst en afbeelding blok

Sectie subtitel

  • Beter inzicht in jouw klantenservice

  • Simpel en zelf geautomatiseerd tickets toewijzen

  • Beter inzicht in werkzaamheden

  • Goed onderhouden van SLA’s

  • Directe manier van het benaderen van klanten

  • Optimalisering van de productiviteit


Een sectie ondertitel

Door middel van workflows creëer je een duidelijk overzicht van de tickets die binnenkomen in de Helpdesk App. Hierna kun je in één oogopslag bekijken in welke fase de tickets zich bevinden. Door middel van een Kanban-weergave, krijg je een helder overzicht van het aantal tickets dat er is en welke werknemer is aangewezen per ticket. Met de Odoo Helpdesk App kun je SLA-regels opstellen, waardoor acties automatisch uitgevoerd kunnen worden. E-mails en acties die betrekking hebben op de verschillende fasen waarin een ticket zich bevindt, kunnen worden geautomatiseerd.