Odoo Projectmanagement  

Met de Project App van Odoo beheer je jouw projecten volgens de Agile methode. Met de drag and drop functionaliteit pas je de fase van een taak simpel aan en kun je instellen wie en bij welke fase wordt  geïnformeerd. Hierdoor houd je zicht op de werkdruk en de voortgang van projecten. Je kunt eenvoudig deadlines instellen en de planning van je teams controleren. De voortgang van projecten wordt beheerd binnen het Kanban-board en dit voorkomt het missen van deadlines.

Odoo tekst en afbeelding blok

Sectie subtitel

  • Agile werkmethode  

  • Verander fases met drag and drop

  • Plan werkzaamheden van je teams

  • Houd deadlines bij.

  • Registreer gespendeerde tijd direct op taken

  • Bespreek taken intern en extern.

Een sectie ondertitel

Met de integratie van de urenstaten kan door werknemers gespendeerde tijd direct op taken binnen een project worden geschreven. Hierdoor kan aan een project bestede tijd simpel worden gefactureerd aan de klant. Via de chatter functionaliteit kun je eenvoudig documenten delen en direct bespreken met collega’s of klanten. De Projectmanagement App v ereenvoudigt je processen en verbetert de samenwerking tussen medewerkers.  Door de aangepaste fases voor ieder project vereenvoudig je het werkstroomoverzicht en verbeter je algemene projectefficiëntie.