Odoo CRM

Met de CRM App van Odoo registreer je al je contacten met je leads, prospects en klanten.  Aan de hand van de Kanban-view heb je een duidelijk overzicht van al je verkoopkansen en in welke fase van de pijplijn zij zich bevinden. Bovendien zijn de verkoopkansen eenvoudig op te delen in verkopen aan bestaande klanten en in new business. Door de duidelijke verkeerslicht-signalen is in één oogopslag te zien of er vervolgtaken uitstaan bij de verkoopkans. Hierdoor kunnen verkoopkansen nooit tussen wal en schip raken.

Odoo tekst en afbeelding blok

Sectie subtitel

  • Leads, prospects en klanten

  • Pijplijn beheren

  • Contactmomenten vastleggen

  • Integratie met alle verkoopkanalen

  • Zelf dashboards samenstellen

  • Maak automatisch leads van website bezoekers


Een sectie ondertitel

Met de Odoo CRM App is het mogelijk om het contact met klanten te verbeteren, te anticiperen op het klanttraject en manieren te ontdekken waarmee je beter op de klantbehoeften kunt inspelen dan de concurrentie. CRM strekt zich uit over verschillende systemen voor klantbeheer, zoals sales, service en marketing.  Het stroomlijnt je bedrijfsprocessen en koppelt klantgegevens om jou te helpen relaties op te zetten, de productiviteit te verhogen en de interactie met klanten te verbeteren. Met de Odoo CRM App kan jouw salesteam de juiste leads vinden, prioriteren en inzichten bieden wanneer ze met klanten in contact gaan.